یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۵:۱۴:۰۲

برگزاری نهمین رویدادبین‌المللی برند با محوریت اقتصاد مقاومتی

ایران دریلینگ: در آستانه آخرین ماه سال ۱۳۹۳؛ مرکز همایش‌های بین‌المللی میزبان مهمترین رویداد تاریخی با حضور برترین‌های حوزه برند خواهد بود. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از سایت خبری پارس فارس؛ دبیر اجرایی این کنفرانس در خصوص اهداف و برنامه‌های این دوره از کنفرانس تصریح کرد: این کنفرانس علمی-تخصصی با پشتوانه ۸ دوره برگزاری توانسته است نگاه ویژه‌ای را نسبت به تولیدکنندگان و صاحبان سرمایه، برندهای ایرانی و سرمایه‌گذاران خارجی به وجود آورد و با گشودن مسیرهای منطقی و درست منطبق با رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت‌های علمی و عملی دانشگاه‌ها و بخش خصوصی گام بردارد. مهندس نجفی با تاکید بر علمی بودن این کنفرانس و توجه ویژه این دوره به موضوع پراهمیت اقتصاد مقاومتی افزود: از مهمترین اهداف نهمین کنفرانس بین‌المللی برند به عنوان نخستین کنفرانس علمی و مدیریتی در حوزه فرهنگ‌سازی برند و برندسازی ملی ایرانی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

ارتقا توسعه و ترویج دانش مدیریت برند، ارتباط و تعامل بین سرمایه‌گذاران و صاحبان برندهای ملی و دولت و مجلس،  تعامل و تبادل تجارب پژوهشگران و متخصصین حوزه برند پیرامون توسعه و بکارگیری تکنیک‌های برندسازی، تبیین اهمیت برند و ترغیب سازمان‌ها و تشکل‌ها و شرکت‌ها به امر برندسازی، تبیین راهکار‌ها و قوانین حمایت از مالکیت فکری برند و مسائل حقوقی و داوری برند،  فضاسازی جهت تسهیل رویه‌های ثبت مالکیت فکری و نام و نشان تجاری در مراجع بین‌المللی؛ کمک به توسعه پایدار صادرات از طریق حمایت از برندهای ملی؛ رسیدن به راهکارهای برندسازی ملی برای جذب سرمایه‌های خارجی؛ همچنین برندسازی ملی-ایرانی، توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار خارجی در اقتصاد مقاومتی.

مدیر عامل شرکت پژوهشی گسترش رهیافت در ادامه با اشاره به اینکه این دوره از کنفرانس با تکیه بر تجارب گذشته و دستاوردهای علمی و همچنین حضور اساتید بزرگ دانشگاهی بسیار متفاوتر با  دوره‌های قبل است پانل‌های تخصصی، ازجمله پنل اقتصاد مقاومتی و کارگاه‌های علمی و تخصصی، حضور اساتید مطرح و چهره‌های علمی و اجرایی دراین کنفرانس از خصوصیات منحصربه‌فرد این دوره از کنفرانس برند است. وی با تاکید بر استقبال اساتید حوزه برند و بازارابی تولیدکنندگان، اتحادیه‌ها و مراکز اثرگذار حوزه اقتصادی در کشور برای حضور دراین رویداد؛ عنوان داشت: تلاش مجموعه‌ای عظیم که دراین کنفرانس گرد هم آمده‌اند تنها برگزاری یک گردهمایی نیست؛ بلکه با وجود ظرفیت عظیمی که به وجود آمده و به صورت یک حرکت ملی اما در قالب بین‌المللی در حال اتفاق است امیدواریم همچون هشت سال گذشته، مهمترین اثر را در حوزه برندسازی ملی و بسترسازی جهت کمک به تحقق  اهداف اقتصاد مقاومتی شاهد باشیم. شایان ذکر است؛ نهمین کنفرانس بین‌المللی برند در تاریخ های ۵ و ۶  اسفند ماه جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.



  کد خبر : 535
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :